Thursday, June 28, 2012

sekadar peringatan kepada diri sendiri...








" Never decide something permanently stupid, just because you are temporarily upset. "







Friday, June 15, 2012

2 more paper to go !



musibah yang datang jangan ditangisi. haha mau tak nya.. hari ni paper linear algebra. killer paper. saya tidak pandai maths. ok. perkara tragis yang terjadi? nak tau? he he he first, tudung aku kena taik burung T_T sabar je la. second kena tinggal bas pas exam tadi. haha ok la ok la lawak kan? but part paling best tengok gambar ni .. dulu kini selamanya ;)



cinta kawasaki ku


ps; pinjam moto jap ea ! haha adios



Wednesday, June 13, 2012

pelangi selepas hujan?



Allah bagi ujian sebab sayang. Kan?
Allah bagi ujian sebab kasih. Kan?
Allah bagi ujian sebab uji kesabaran. Kan?
Allah bagi ujian sebab nak tingkatkan iman. Kan?
Allah bagi ujian sebab nak kita kembali mengingati Dia. Kan?
Allah bagi ujian sebab nak kita sedar kesilapan kita. Kan?
Allah bagi ujian sebab nak kita tahu Allah rindu kita bercakap dengan dia. Kan?
Allah bagi ujian sebab rindu kita mengadu pada Dia. Kan?
Allah bagi ujian sebab nak kita tahu Allah sentiasa ada bila-bila masa, senang atau susah. Kan? 
Allah turunkan hujan sebab nak munculkan pelangi. Kan?
Jadi, jangan putus asa.
Jangan pernah putus asa.
Rahmat Allah sentiasa ada insha Allah.

Insha Allah.
Dah boleh berhenti dari menangis.
Alhamdulillah. Allah sentiasa sayangkan hamba-Nya. Sentiasa :)